Handelsbetingelser

BESTILLING

  • Alle lagervarer bestilles online via Fliseborsen.dk. Skaffevarer kan kun ske ved skriftlig henvendelse (mail eller via hjemmesiden).
  • Når købet er gennemført, vil du få en ordrebekræftelse pr mail.

BETALING

  • Alle beløb er inklusiv moms, der tages forbehold for fejl på priser.
  • Uanset hvor meget du køber for, vil der komme et fragt gebyr på minimum 750kr, med mindre andet er aftalt.

Du kan betale med dankort/Visa kort/Mastercard eller direkte overførsel til konto (Reg.nr.:3409- konto nr: 13144206)

  • Beløbet hæves, når varen er afsendt fra vores lager og du vil modtage en faktura pr mail.

LEVERING

  • Alle lagervarer vil blive leveret inden ca. 3-5 arbejdsdage. Skaffevarer ca. 15-25 arbejdsdage.
  • Alle lagervarer kan afhentes fra vores lager i Horsens efter aftale.
  • I tilfælde af transportskade, skal det straks anmærkes på fragtbrevet inden underskrift (tjek altid for synlige skader, både udvendigt og indvendigt, samt om indholdet svarer til ordrebekræftelsen)
  • Alle varer sendes med fragtfirma til kantsten, hvis andet ikke aftalt. 
  • Levering kun til brofaste øer.
  • Ved forsinkelse som skyldes fragtfirma, transportskader eller produktfejl kan FliseBørsen ikke gøres ansvarlig (ej heller ikke evt. håndværkerudgifter i forbindelse med ovenstående)

RETUR & FORTRYDELSE

  • Du kan fortryde dit køb inden for 14 dage, du skal blåt henvende på mail inden tidsfristen udløber. Køber står selv for alle fragt og leveringsomkostninger. 
  • Ved retur/fortrydelse skal alle varer være intakt med original emballage (i modsat fald bortfalder retur/fortrydelsesretten)
  • Alle skaffevarer og tilbudsvarer (restparti) kan ikke returneres med mindre andet er aftalt.

REKLAMATION

  • Ved produktfejl/fabrikationsfejl i varerne, skal hurtigst mulig reklameres skriftligt (mail) med billede, inden det tages i brug!
  • Ved produktfejl/fabrikationsfejl ombyttes varerne eller penge retur. FliseBørsen kan aldrig gøres ansvarlig eller erstatter ingen håndværker udgifter i forbindelse med produktfejl/fabrikationsfejl.
  • Tilbudsvarer og varer som er bestilt på forskellige tidspunkter kan måske have tone/nuance forskel. Hvis der ønskes tone/nuance garanti, skal det skrives i ordren under ”bemærkninger”.
  • Skader ved fejl montering eller brug kan FliseBørsen ikke gøres ansvarlig.

Hvad leder du efter?

Din kurv